Det här med minne

Skulle köpa toapapper, pasta och ris. Trallar glatt iväg till Netto. Kommer hem med två kassar. Tror ni det finns toapapper, pasta eller ris där i? Näää (men en massa annat :p ).

Hela eftermiddagen har jag tvättat. Så vid femtiden går jag för att hämta all tvätt. Viker ihop allting snyggt och prydligt och lägger det i tvättpåsen. Traskar tillbaka till min lägenhet. Innanför dörren inser jag att JAG HAR GLÖMT TVÄTTEN. Bara att springa tillbaka igen. Hur många ögonblick är det egentligen mellan det att man vikt sista tröjan och ska böja sig ned för att plocka upp tvättpåsen? Tillräckligt många för att jag ska hinna glömma bort vad jag håller på med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0