Yay

Nu (23.11) är jag äntligen hemma efter dagens transportrunda. Klockan åtta i morse skrev vi på papprena för lastbilen, straxt efter 21 parkerade vi bilen igen utanför föreningslokalen i Farsta Strand. I 13 timmar har vi flängt runt i stan (med GPS tack och lov!!) och hämtat upp TV-apparater, datorer, skärmar, PA-system, microfoner, TV-spel, konsoler och annat roligt! När jag satte mig i bilen mådde jag illa av nervositet (HUR FAN SKA JAG KUNNA KÖRA LASTBIL I STAN? AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!) men när vi kört första rundan med grejer var det hur lugnt som helst. Fy fan vad bäst jag känner mig. Av och på Essingeleden, Uppsalavägen, Norralänken... snurra runt Gullmars, ut på söder, Västermalm, Kristineberg, Haninge, Eckerö med mera med mera med mera!! Jag är bra idag!

Nu blir det lite annat fix inför imorgon innan jag försöker få några timmars sömn. Imorgon bitti tankar jag upp bilen till max och bränner av till Farsta Centrum med Elvira innan funkismötet.

Inte kom jag ihåg att äta middag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0