He's half the cat he used to be

Arbetet med meuwcon fortskrider och jag hörde mig själv anmäla mig som lastbilschaffis på onsdag. Efter lördagens bravader känner jag mig lite skeptisk till min egen förmåga :p Men "learning by failing" kanske funkar bra i stadstrafik också, vad vet jag.

I övrigt har lilla Mojje (han vägde 5.42kg i morse!!) fått akut insatt blodtrycksänkande medicin (amlodipin) tillsvidare. Han ska ha en åttondel av den minsta dosen som finns på apoteket och tabletterna är ursmå!! Sedan fortsätter vi med en hypertyreos-utredning på måndag. Jag hoppas faktiskt att han har det för det är lättbehandlat med tabletter. Om det någonsin kan kallas lätt att ge katter medicin. Har tinat en riktig smarrig lax jag ska peta in den krossade amlopidinen i. När han blivit riktigt, riktigt hungrig.


Pic related,
Det är en pillerdelare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0